Echipa

echipa     Ne înrudim cu lupii, suntem agili, mereu gata de acțiune, chiar hiperactivi. Unde mai punem că suntem un grup de tineri dornici de cunoaștere și de dezvoltare personală permanentă.

Ne place educația nonformală și joaca, ne place interacțiunea cu oamenii, fie că sunt mici sau mari, ne place să îi ajutăm și pe ei să se dezvolte, să își depășească limitele, să cunoască tainele naturii și bucuria de a avea prieteni!

robert

Zsolt Torok - alpinist profesionist

Zsolt Torok, 40 de ani, este unul dintre cei mai buni alpiniști tehnici din România. Printre realizările sale se numără Trilogia Alpilor - care cuprinde Peretele Nordic Eiger, Matterhorn și Grandes Jorasses - și expediția Nanga Parbat (ruta Schell, în premieră românească.

Cel mai notabil proiect alpin este Pilierul Walker din Grandes Jorasses (2009), unde Zsolt a fost cap de coardă integral.

Ocupația: ghid montan, alpinist profesionist, speaker motivațional.

Atribute care îl definesc: hotărât, curajos, calculat, precaut.

Proiect: să conducă cele mai complexe expediții de echipă din România, pe cei mai dificili munți din lume. După Trilogia Alpilor și Nanga Parbat, urmează Annapurna (2014).

Pe ce pune accent: seriozitate, încredere și caracter.

Principiul care îl ghidează: "Ascensiunea nu are rost dacă nu îți place și nu o trăiești din plin".

robert

Robert Dumitrescu - instructor

Am făcut totul din nimic. Am luptat cu mine, cu temerile mele și am reușit să le depășesc. Am învățat să prețuiesc fiecare clipă ca și cum ar fi ultima. Am învățat că numai cu voință și determinare poți realiza ceea ce îți propui. Dă-mi voie călătorule, să îți arăt cum să îți așterni culcușul pentru un somn lin, cum să te încălzești atunci când îți este frig cum să te hrănești atunci când îți este foame, cum să fii din nou omul de odinioară. Dă-mi voie să îți arăt că muntele nu este doar o formațiune geografică. El este o emoție!

Am o experiență de peste 10 ani atât în lucrul cu publicul larg din țară cât și din străinătate, indiferent de categoria de vârstă. În prezent activez în domeniul serviciului pentru situații de urgență unde fiecare zi este o provocare și am grijă ca persoanele din jurul meu să fie mereu pregătite să acționeze promt și corect la nevoie.

laura

Laura Roxana Baloiu - vicepresedinte / instructor

Hikingul era pe bucket-list-ul ei. Așa a ajuns într-o școală de munte și a prins drag de oameni, de natură, de munte. A învățat că este nevoie de cunoaștere pe lângă dorință pentru a reuși să ducă la bun sfârșit un proiect cât de mic făcut în inima munților, fie că era vorba de o drumeție de o zi sau de o tabără.

Găsind oamenii de munte, plini de viață și speranță, peisajele minunate, situațiile în care limitele erau împinse la maxim, prietenia și ajutorul necondiționat s-a îndragostit de toate și din dorința de a transmite și altora aceste comori, se află în echipa DAOS.

Laura este sociolog, formator, ghid de turism cu certificare ANC, practicant Qwan Ki Do și are un simț artistic dezvoltat (zicea ea) – pictează, împletește, îndoaie... face lucruri frumoase și colorate, aduce zâmbetul pe fețele oamenilor și ajută oricând este nevoie.

gmk

Dan Costescu (GMK) - instructor / salvamontist

"Am mers „la munte” de mic, cu părinții și cu „familia”. Când m-am făcut mai mare, fugeam cu colegii de liceu dar „pe munte” am început să merg prin 98' - 99' când am devenit Cercetaș al României. S-au făcut planuri să mergem la festivalul de la Sighișoara și pe urmă să urcăm Făgărașul. Am fost entuziasmat pentru că nu mai fusesem acolo... sus de tot! Am zis OK! Merg și eu! Nu mai știu câți am fost…oricum, nu mai mult de 10. A fost prima dată când urcam „pe munte”.

Echipamentul meu era la pământ: aveam o pereche de bocanci de lucrat cu ei în fabrică și 2 rucsacuri militare de pe vremea lu’ bunicu (unu’ mai mic ca altul) din pânză kaki și cu curele de piele de la care mă dureau îngrozitor umerii și care îmi lăsau urme. Cu toate că eram pentru prima dată pe munte, datorită faptului că eram printre cei mai „mari”, am fost pus sa păzesc coada șirului (celebra funcție de „măturică”) iar dacă cineva pățea ceva, era sarcina mea sa am grijă de el. Am ajuns, am pus tabăra de bază la Cabana Sâmbăta, iar după câteva zile de ploi, într-o dimineață, am început ascensiunea.

Era un alt univers! Cu totul altceva decât văzusem până atunci! Mergeam pe creastă! Numai noi! Liniște! Imagini de neînchipuit! Totul era la picioarele noastre! Ale mele...  Și deodată... val vârtej... trece pe lânga mine un tip înalt, în roșu, cu un rucsac imens în spate și care ne-a salutat respectuos! Ne-a salutat pe rând iar în cateva minute nu se mai vedea pe creastă. Era incredibil ce viteză și câtă energie avea acel om...acel SALVAMONTIST...

Atunci s-a întâmplat! Am zis că atunci când o sa mă fac „MARE” o sa fiu ca el! Și m-am făcut "MARE"...și am învățat...și mi-am luat echipament roșu...și mi-am luat rucsac imens...și am devenit SALVAMONTIST.

Și acum îi învăț pe alții cum se merge „pe munte”. Și acum îi învăț pe alții cum se saluta „pe munte”. Și acel univers este acum CASA mea...”

vlad

Vlad Carnat - instructor

Îi place destinderea în natură, locul în care poți rătăci cât de departe te duce gândul. În plimbările făcute a descoperit prieteni deosebiți și a învățat ce înseamnă un grup. Totodată a găsit dorința de a vedea noi și noi spații extraordinare, plăcerea de a simți drumul sub tălpi. “Satisfacția pe care o ai după o călatorie nu se poate compara cu multe plăceri ale vieții!”

Vlad susține că are abilități tehnice, dar a observat de-a lungul timpului că natura este cel mai bun inginer, cel mai frumos pictor și are cele mai rafinate gusturi când vine vorba de vreme.

iulian

Iulian Iacoboaie - instructor

La început a fost un gând. Acesta s-a transformat în idee și apoi în dorință. Am adăugat multă pasiune și multă muncă. Așa am început această aventură alături de prietenii cu care am fondat "Daos Adventure".

Am învățat că viața nu este o repetiție generală, să poți spune “lasă că data viitoare îmi va fi mai bine sau voi fi mai fericit”. Abia atunci cand facem un pas în spate, ne acordăm atenție pentru a conștientiza ce merge și ce nu în noi. Să descoperim energia și resursele prin care să ne găsim propriul drum spre fericire, iar când ajungi acasă și pui capul pe pernă să zici “ei bine, am reusit”.

Dar, din păcate, nu e totul numai teorie. Aici intervin mentalitatea, educația și mai ales ATITUDINEA de care dispune fiecare în fața provocărilor.

Caracterul fără inteligență face mult. Inteligența fără caracter nu face nimic. - (Cicero)